[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 10., K, 07:24:02 CEST

Sziasztok!

On 9 Jul 2007 at 23:35, jhidvegi wrote:
> Miel~Ntt ezt vennéd meg, van egy másik, újabb fajta ilyesmi, sokféle
> méretben: ez hullámosra hengerelt (vagy nemtom, hogy csinálják)
> koracélból van. Gázra használják. 30 és 50 centi az alaphossza, és a
> duplájára ki lehet húzni, ha nem is könnyen. A végek fel vannak
> szerelve, de ebb~Nl is sokféle van.
En is erre gondoltam, bar ha gazra keszult, akkor meg kell nezni
a nyomasallosagat. Szemre eleg erosnek tunik.

> Hát én nem igazán értem, miért ragaszkodsz a KPE cs~Nhöz, én biztos
> pvc-b~Nl csinálnám. Azt jól lehet szerelni, ragasztani, toldani,
> mindenféle idomok vannak hozzá. A kpe-hez is, de jóval drágábbak, az
> inkább arra való, hogy messzir~Nl vigyék a vizet pl, ne kelljen
> 2m-enként babrálni.
Ha meg jol emlekszem az elejere, a Kollega a talajba fektetett,
hazba bevezeto csovet keszult cserelni. Ahhoz tenyleg a kpe a jo
valasztas, az biztos kibirja a betemetest, a talaj ulepedesebol
eredo mozgas erohatasat. Raadasul toldasmentesen fektetheto az
eltakart resze.
A tovabbvezeteshez en is a pvct ajanlottam az olcsosaga es a
konnyu megmunkalas miatt.

udv

szepygab