[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 10., K, 12:13:52 CEST

On 10 Jul 2007 at 10:03, vajk fekete wrote:
> Jo padlofutesnek, de tok draga ahhoz. Oxigendiffuziomentes muanyag
> padlofutescso 160 per meter (20-as kivul), az otretegu meg 5-600 ebben
> a vastagsagban.
Valaki egyszer elmagyarázhatná, hogy miért is kell jó drágán
diffúziómentes csövet vennem?
Mi fog korrodálni a rendszerben? A kondenzációs kazán
rozsdamentes vagy alu hőcserélője? A réz csapok vagy
osztógyüjtők? Esetleg a rozsdamentes hőcserélő? Avagy netán a
keringető szivattyú, ami akár bronzból is lehet?
Szóval miért is adjak ki egy csomó pénzt arra a csőre?

1984-ben készült padlófűtésem hibátlanul meg ma is.
Diffúziómentes csőről akkor még csak nem is hallottunk. Az osztó-
gyűjtőket fekete, 40-es zártszelvényből hegeszttettem, persze a
vastagfalúból. A kazán öntöttvas. Egy keringetőszivattyút kellett
cseréljek, de annak a bronz siklócsapágya fogyott el.

üdv

szepygab