[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
2007. Júl. 10., K, 12:17:51 CEST

vajk fekete írta:
> az 5reteguben a hianyzo ketto a ragaszto a ket muanyag reteg es az alu
> kozott.

O.K.! Megnyugodtam, hogy az enyémből se spóroltak el 2 réteget! :-)

> Jo padlofutesnek, de tok draga ahhoz. Oxigendiffuziomentes muanyag
> padlofutescso 160 per meter (20-as kivul), az otretegu meg 5-600 ebben a
> vastagsagban.
Én a kapható legvékonyabbat vettem. Belső átmérő kb. 11mm,
külső átmérő kb. 16mm. Métere 180 Ft. körül volt! Ezexerint jó helyen
vettem.

> nekem azt mondtak hogy kollektorhoz nemjo, nem  arultak el miert.
Majd, ha azt is megmondják, hogy MIÉRT, akkor esetleg elhiszem. :-)

A kérdésem lényege viszont az volt: Vajjon az ebbül készült csőkígyó
mennyivel(szer) lehet rosszabb hőátadású, mit a veresrézbül készült?
  Üdv: HFeri