[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 10., K, 12:40:33 CEST

On 10 Jul 2007 at 12:21, jhidvegi wrote:
> Én mitagadás, nem csinálnék olyat, hogy mechanikai hatásnak kitett
> szerelvény (falból kiálló csap vagy bármi ilyesmi) egy m~nanyag cs~Nre
> legyen bízva.
Én semmilyen csőre sem bíznám rá. Erre van az u.n. falikorong,
ami egy BB-s sárgarész könyö, aminek nőtt három füle, hogy a
nyers falra rá lehessen csavarozni. Utána megy rá a vakolat,
csempe. Van ebből olyan is, amikor pl. a kádcsaptelep két
falikorongját egy vaslemez tartó rögzíti, az előírt távolságban.
Ezt a tartót lehet tiplihez rögzíteni a falon.

üdv

szepygab