[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Júl. 10., K, 13:24:09 CEST

Amit en vettem, az szerintem PE, atlatszo. Es ranezesre csak a feliratbol latszik hogy oxigendiffuziomentes vagy sem.

A dragabbak valami terhalosodo muanyag komponenst tartalmaznak (nemtom mit jelent, nekem is mondtak) az olcsobb az PE, es valami speci eljarassal teszik oxigenmentesse. Van darabom a mentes es nem mentes fajtabol is, ranezesre mondom semmi kulonbseg.

vajk