[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 10., K, 18:28:00 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Én semmilyen csőre sem bíznám rá. Erre van az u.n. falikorong,
> ami egy BB-s sárgarész könyö, aminek nőtt három füle, hogy a

Szerintem ezt olyan cső miatt agyalták ki, amik nem terhelhetők. Azért
egy 3/4 collos vas csőpár igen sokat kibír, bátran rá lehet szerelni a
csapokat. Sőt, az a sanda gyanúm, hogy úgy általában nem szokták sehogy
külön rögzíteni a különféle csapokat, mindig a cső tartja szinte. Eddig
csak 2 olyat láttam, ami külön rögzítve volt. Ezeket én követtem el. :-)

A kerticsapnál is hasonlóan. Van egy, amit nem én csináltam, az
vascsőből van, nincs külön rögzítés, és van egy másik, amit én
csináltam, de csak a függőleges szakasza vascső, lent már műanyaghoz
csatlakozik, ezért hozzá van rögzítve egy nagyobb, íves vascsőhöz, ami
el van ásva.