[Epitesz-barkacs] vízbekötés műanyag csővel

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
2007. Júl. 10., K, 11:37:12 CEST

diakok at enamel.hu írta:
----
> nekem bent mivel sok padlófűtés csövet vettem, ebből az ötrétegűből
> lesz, de a házig valahogy nekem is el kell vigyem.

Ez az "ötrétegű" (amiből én hármat látok :-) ), az _padlófűtésre_
is való?  (Olyat vettem, amire 10 bar és 95 Cfok van írva. Mivel
ez kívülről is valami PE-szerű műanyag, én nyugodt szívvel el merném
ásni a földbe is.
Ha ez padlófűtésre jó, akkor nem a hőszigeteléséről nevezetes. Ez azért
merült fel bennem, mert arra gondoltam, hogy a napkollektortartályból
keringtetett víz ilyenen jön be a házba, ahol egy csőkígyóban folytató-
dik, ami egy tartályt fog melegíteni (bojlert). Vajjon, ha a csőkígyó
_is_ ebből az "ötrétegűből" lenne (nem kéne csatlakozószerelvény!),
az mennyivel rosszabb, mint, ha a csőkígyó rézbül lenne?  Üdv: HFeri