[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 12., Cs, 16:43:16 CEST

Beszéltem az Austrothermmel. Nekik kell elküldeni a terveket, abból ők
kitalálják, milyen szögben mit-hogy kell elvágniuk, ezután valamelyik
kereskedőjüknél kell kifizetni (pl. Lambda a 10. kerületben, vagy a
Metalloglobus)

A Sicofolra Te milyen védőfóliát raktál? Nekem adtak alá tenni geofóliát,
rátenni meg egy vastag, kemény PVC-t.
Nem tudod, mennyire UV álló a valóságban a Sicofol? Mert a széleken nekem rá
kéne vezetni az esőcsepegtető bádogra, ahol már nem takarja semmi a naptól.

A Betonyp tényleg van olyan erős, hogy a korlátot rá merjem szerelni??

Gábor