[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 12., Cs, 17:00:35 CEST

On 12 Jul 2007 at 16:43, Acs Gabor wrote:
> A Sicofolra Te milyen véd~Nfóliát raktál? Nekem adtak alá tenni
> geofóliát, rátenni meg egy vastag, kemény PVC-t.
Nálam is azt a pvc-t tették védelemkén, azután rábetonoztunk.

> Nem tudod, mennyire
> UV álló a valóságban a Sicofol? Mert a széleken nekem rá kéne vezetni
> az es~Ncsepegtet~N bádogra, ahol már nem takarja semmi a naptól.
Nem tudsz oda valami más csíkot rátenni, ami eltakarja és tuti uv-
álló? Szerintem jópár év múlva megszürkül. Nem tudom törékennyé
válik-e ilyen esetben. Mit mondanak Gombán?

> A Betonyp tényleg van olyan er~Ns, hogy a korlátot rá merjem szerelni??
Lemezvastagság, és rétegszám kérdése.
Én anno építettem rabitz csatornát betonypból. Az volt vagy 20 mm
vastag, de ha ráálltam le sem hajlott. Ha gondolod, a szélét
alulról még megerősítheted alátett csíkkal.
Gondolom nem akarsz nyújtógyarkolatokat végezni azon a korláton.
Ha a két végén a falhoz is hozzá tudod fogatni a tetején
vegigfutó zártszelvényt / fa gerendát, akkor a hajlítást
felveheti a fal, a lemeznek csak a súlyát kell tartania.

üdv

szepygab