[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 13., P, 10:14:16 CEST

Az a baj, hogy itt nincs Dryvites oldalfal. Van egy szakasz, ami
Heraklithből készült, ez a szomszéd felé a falam. ezt a tetőácsok betakarták
üveggyapottal és lelambériázták. Van egy olyan érzésem, hogy le kell majd
szednem a lambériát, és valami mást felszerelni. Valszeg a betopyp lenne ide
is a legjobb. Vajon az impregnált gipszkarton mennyire alkalmas egy ilyen
fedett kültérre? Közvetlen esőt nem kap, de beverhet oda.

Ami a fogósabb kérdés, hogy a terasz tetőt tartó faoszlopokkal hogyan kössem
össze a pvc-t? Ha nem jön jobb ötlet, marad az aluprofilos
odaszorítás+tömítés, vagy a pvc-s bádog+tömítés, de jobb lenne valami
nemszilózós módszer.

Esetleg összefolyó és PVC kapcsolatára valami jó ötlet? Az milyen lenne, ha
egy PVC csőből hosszában kivágnék egy cikket, bele vezetném a pvc lapot, és
oda ragasztanám THF-el? A tetejére meg kapna valami dróthálót, és rá a
kavicsréteget.

Gábor