[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 13., P, 13:24:13 CEST

On 13 Jul 2007 at 13:14, Acs Gabor wrote:
> tervet készít az építész, így viszont hogy elt~nnt, nem kellett
> kifizetnem a tervezésért járó százezres nagyságrendet.
Ez fontos szempont :-)

> Pangó vizet nem csinálnék, épp egy hosszanti lefolyóról írtam el~Nbb.
> Ahhoz a lejtést könnyebb elkészíteni, talán az eldugulás/befagyás
> veszélye is kisebb, mint egy fordított kúpos kialakításnál.
Ezek szerint félreértettelek.

> Ha jól értem, a fordított rétegrendben ez is el~Nny lenne, hogy a
> vízelvezet~N réteg h~Nszigetelt, nem fog lefagyni. Itt pl. elég egyszer~n
> rétegrendek vannak, egyetlen bajom hogy az összefolyó nagyon megemelné
> az alap szintet. <
> http://www.dow.com/styrofoam/europe/hn/segedlet/Hsz/f_teto.pdf >
A fordított rétegrend egyszerűbb, mert nem kell külön foglalkozni
a párafékezéssel. Alsó réteg lévén a szigetelés, egyúttal
párafékezőként is működik.
Ha a "medencédbe" akarsz fordítottat csináni, akkor teknő lesz a
szigetelésből, aminek a mélypontjáról kell kivezetni a vizet. Itt
jobbnak látszik az egyenes, ahol a tetején levő szigetelést
áthúzhatod a koszorú fölött is, és egybefüggően adhatsz neki
lejtést kifele. Innentől csak egy eresz kellhet a szélére, ha nem
akarod, hogy alatta valaki nyakába csöpögjön. Ha ez nem fontos,
elég egy vízorr is.

Tulajdonképp milyen mély ez a "medence"?

üdv

szepygab