[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 13., P, 14:03:54 CEST

Beton padlóból áll ki a 22 cm magas koszorú. A külső oldal tiszta sor, ott
amiatt is jó lenne a fordított rétegrend, hogy a betonba le tudom rögzíteni
az ereszcsatornát a szélén. A valaki nyakába folyás szintén télen gond csak,
máskor úgyis esik az eső. A fordított rétegnél, ha alulra terítem a pvc-t
(persze alá bekerül a polifoam, hogy védje a kavicsoktól (tényleg, a
polifoam és a pvc bántja egymást?)), rá az XPS-t védőfóliával, hogy ezek se
vesszenek össze vegyileg, ha ráesik az eső az XPS-re, csak a táblák közti
réseken tud leszivárogni a víz a szigetelésig? Szóval a lé nagyrésze az XPS
felszínén, a kavicsrétegben folyik ki?

A belső oldal, amivel gondban vagyok, ott jobbról-balról a lambéria fal,
hátulról az ajtó, előről a 22 centis koszorú. Még arra is gondoltam, hogy
milyen lenne rétegrendet váltani úgy, hogy a pvc folytonos marad. Tehát
kívül fordított rétegrend PVC alul, rajta XPS, azon kavicságy, ebből a PVC
felmászik a betonkoszorúra, és lejön a benti oldalon úgy, hogy ő lesz felül,
alatta az XPS, és a koszorúval párhuzamosan kiképezve egy vályú a PVC-ből,
ami kivezeti a vizet.

Gábor