[Epitesz-barkacs] padlofutes - burkolas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Júl. 13., P, 13:36:35 CEST

Sziasztok!

Most jon nekem a hidegburkolas. Rajottem, hogy lehet hogy nem tudok midnen trukkot. Es amikor a burkolo elmondja hogy szerinte hogy kell, akkor mar nem lesz idom utannanezni.

Szoval padlofutesre megy hidegburkolat. Azt tudom hogy flex ragaszto es flex fuga kell. Meg a falnal hagyni rest rendesen, meg mi meg?

Hallottam olyat, hogy nem lehet csikosra huzott ragasztoba tenni, mert a levego hoszigetel???

vajk

Yahoo! Mail is the world's favourite email. Don't settle for less, sign up for
your free account today http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://uk.docs.yahoo.com/mail/winter07.html
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML ?llom?ny ?t lett konvert?lva...