[Epitesz-barkacs] padlofutes - burkolas

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 13., P, 13:48:36 CEST

vajk fekete wrote:
> [...]

Ezek szerint a betonozás már kész.
Én meg nemrég olvastam, hogy a futéscsöveket nyomás alá érdemes
helyezni, hogy a betonozás közben létrejött hibák akkor, frissiben
kiderüljenek, és még javíthatók.

Ha netán nem így történt, még nem késo, kisebb a kár, ha most derül ki,
hogy valami nem kóser, mintha már a burkolás is kész van.

Szerintem nem eszik olyan forrón a kását. Nem hiszem, hogy sok levego
marad ott.

Egy érdekes tapasztalat: ismerosömnél a padlóban vitték a futéscsöveket
a radiátorokhoz gégecsoben. A nyomvonal jól érezheto, ott jó meleg a
padló. (PVC). Pedig a futéscso és a gégecso között jó sok levego van.

Ennek a csíkosan felhordásnak inkább az az értelme, hogy tutira az egész
felületen legyen kontakt. Ha telibe rakják, akkor lehetnek tenyérnyi
területek is, ahol nem ér hozzá a burkolólap semmihez, azaz terhelésre
törni fog. Vagy nem tudják jól adagolni a dzsuvát alá, és nem lesz egy
szintben a mellette lévovel.

Ezzel együtt kíváncsi lennék, van-e olyan más módszer, amivel úgy
ragasztható fel, hogy nincs alatta levego, mindenütt van alatta
ragasztó, és szépen síkban vannak a lapok. Végülis lehetnek itt trükkök
tényleg.