[Epitesz-barkacs] padlofutes - burkolas

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 13., P, 13:49:21 CEST

On 13 Jul 2007 at 11:36, vajk fekete wrote:
> Hallottam olyat, hogy nem lehet csikosra huzott ragasztoba tenni, mert
> a levego hoszigetel??
Szerintem marhaság. Ha jól dolgoznak, a csíkosra húzott ragasztó
a lap alatt elterül, kitölti a teljes felületet. Azért csíkos,
hogy tudjon terülni, legyen hova mozogjon a lap igazítása közben.
Ha teli felület lenne, nehéz volna a lapot lenyomni, ha pl. egyik
sarka magasabb. Nem lenne hova elmásszon a ragacs a sarok alól.
Egyébként is olyan kevés, és vékony levegő zárvány maradhat csak
benne, hogy az nem lesz számottevő.

üdv

szepygab