[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 13., P, 16:06:57 CEST

Nem is töklnék ezzel a medencés dologgal ennyit, ha a terasz tetőben a
fogópárok nem lennének ennyire alacsonyan. A tetőács szerint nem lehetett
feljebb rakni, mert akkor nem tartja össze rendesen a tetőt. Párom is, én
is, kölykök is elég magasak vagyunk, így ha áthozom a koszorún belüli részt
lejtéssel végig a teraszon, az ajtónál jó ha 190 centi marad a fogópárig. Ha
nem lejtem végig a teraszt, át a koszorún, akkor nyerek kb. 15 centit, ez
már a tér tágasságában érezhető különbséget jelent. ezért görcsölök annyit a
belső rész vízelvezetésével.

Gábor