[Epitesz-barkacs] terasz szigetelés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 13., P, 16:18:02 CEST

On 13 Jul 2007 at 16:06, Acs Gabor wrote:
> Nem is töklnék ezzel a medencés dologgal ennyit, ha a terasz tet~Nben a
> fogópárok nem lennének ennyire alacsonyan. A tet~Nács szerint nem
> lehetett feljebb rakni, mert akkor nem tartja össze rendesen a tet~Nt.
Ami 190 magasan összetart, az összetart 200-on is.

> Párom is, én is, kölykök is elég magasak vagyunk, így ha áthozom a
> koszorún belüli részt lejtéssel végig a teraszon, az ajtónál jó ha 190
> centi marad a fogópárig.
Nem tudod feljebb tenni 10 centivel? Gondolom abban már elfértek.
Azért inkább a vízelvezetést oldd meg tökéletesen, ha az hibás,
akkor sok kárt okoz, és dárga a javítása.
Mi van ha teszel egy alsó lambéria borítást a fogopárok aljára?
Akkor nem fejeled le az élét, a sík meg nem bánt annyira.
Esetleg a megmaradó polifoam lemezzel még puhává is teheted :-)

üdv

szepygab