[Epitesz-barkacs] egyedi racs

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Júl. 16., H, 20:40:37 CEST

Hmm. Jo kis szempontok!

1. Falravert eso ne mehessen be
2. Bogarak, madarak ne mehessenek be
3. karbantartasmentes
4. kello keresztmetszet!! Egy perforalt lemez szabad felulete az egesz feluletnek max 5%-a, marha nagy felulet kell szerintem hogy normalis aramlas lehessen.

Ha jol ertem, a fogoparok felett nem szigetelt a hejazat? Mert akkor a legresbol a padlasba megy a meleg levego, es a padlasnak csak kifele kell szelloznie.

Mibol van az oromfal? Tegla? Lehetne a szokasos 15x15 keramia racsbol egy par, mogotte meg szunyoghalo. Ha  a nap nem suti, a szunyoghalo sokat kibir.

vajk