[Epitesz-barkacs] egyedi racs

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 16., H, 20:54:23 CEST

On 16 Jul 2007 at 18:40, vajk fekete wrote:
> 1. Falravert eso ne mehessen be
> 2. Bogarak, madarak ne mehessenek be
> 3. karbantartasmentes
> 4. kello keresztmetszet!!
mind igaz

> Egy perforalt lemez szabad felulete az egesz
> feluletnek max 5%-a, marha nagy felulet kell szerintem hogy normalis
> aramlas lehessen.
perforációs minta kérdése, létezik 50 % fölötti is.

> Ha jol ertem, a fogoparok felett nem szigetelt a hejazat? Mert akkor a
> legresbol a padlasba megy a meleg levego, es a padlasnak csak kifele
> kell szelloznie.
jól érted, pont ezt a meleget kéne kiszellőztetni, hogy ne
rekedjen meg

> Mibol van az oromfal? Tegla? Lehetne a szokasos 15x15 keramia racsbol
> egy par, mogotte meg szunyoghalo. Ha  a nap nem suti, a szunyoghalo
> sokat kibir.
30 cm ytong+10 cm dryvit
ha nem teszem ki nagyon a külső felületre, akkor védett lesz,
elvégre a tető is csak kinyúlik fölé valamennyit

a jurotissu.hu oldalon rengeteg perforalt lemez van, de a 2 m2-e
tábla az alapegység :-((

üdv

szepygab