[Epitesz-barkacs] tetofolia

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 16., H, 21:54:02 CEST

On 16 Jul 2007 at 21:32, Acs Gabor wrote:
> A Solflex többek szerint a legrosszabb (de messze a legolcsóbb).
> Nagyon profinak t~nnik a Dörken-féle Delta titán, 2000 Ft körül van egy
Ezt a két végletet kerülném. 2000 Ft/m2 áron cserepet kapni, nem
fóliát :-(
A Dörkennek létezik alumíniumos fóliája is, csak nem találtam
forgalmazót. Bár el tudom képzelni, hogy az is ezer fölött lenne.

> m2. Hasonló páratulajdonságokkal bír a Du-pont féle Tyvek, végül ezt
> vettem, 800 bruttóért, Budakalászon.
Az rwbautech-nél nettó 840, úgyhogy érdmes elmenni érte Kalászra.

És van még a Masterfol, ez is egy
> ezres körül van, szintén mikroperforált, mint a Solflex.
A masterfolosok szerint a nagyker listaára nettó 970 :-(

> Mindegyikb~Nl tudok mintát. Még egy szempont, a mennyiség. Teli gurigát
> lehet csak venni, ez a Tyveknél 150m2-t jelent!
Nekem 250 m2 a tetőm, az átfedések miatt  kell hozzá az a két
guriga.

Azon gondolkodom, hogy nem kéne-e más gondolatmenet mentén menni.
Tenni egy nem hőtükrös, páraáteresztő fóliát a hőszigetelésre, ez
250-300 Ft ha jobb minőségűben gondolkodsz. Ez kiereszti a párát,
és nem hagyja, hogy a huzat hűtse az ásványgyapotot. Fölé jön az
ellenléc, amire lehetne tenni egy hőtükrös, nem páraáteresztő
fóliát (ez megvan 150-200 Ft-ból), amire már lehet lécezni. Ennek
csak a sugárzó hő visszaverése lenne a feladata. Ha az ember
mediterrán típusú cserepet választ, akkor annak elég nagy
keresztmetszetű szellőzőcsatornái vannak, ami adna valamennyi
felső szellőzést is, hogy ne pangjon a meleg levegő.

üdv

szepygab