[Epitesz-barkacs] tetofolia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 16., H, 22:08:44 CEST

Ha marad a Tyvekből, Dexter vevő lenne rá.
Most a nagy melegben néztem a fólia belső oldalát (én a fehéret raktam
belülre), és nem forró, épp langyos. Lehet hogy van a dologban valami. Ahol
elakadtam, az a gyártó weblapja, ugyanis ők ezt a fóliát nem említik a
tetőszigetelésnél, csak a falszigetelésnél. Volt egy kis gyanúm, hogy a
magyar forgalmazó félreértett valamit, de sürgősen meg kellett valamit
vennem, ennek is van páradiffúziója (a magyarok által megadott adat harmada
kb.). Azt nem értettem, hogy az rwbautech emberei szerint ezt a fémes
oldallal befelé kell feltenni. Úgy is van feltekerve. A gyártó leírása
szerint fémmel kifelé.

Gábor