[Epitesz-barkacs] egyedi racs

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 16., H, 23:04:58 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Ez a melyik öklöm harapjam típusos esete. Amin már nem férnek át
> a rovarok, az könnyen eltömődik, pl. a nyárfa pelyhezésekor.

Á, az csak akkor, ha ventillátor húzza a levegőt naponta többezer
m3-számra.

Másrészt - ezen már korábban is elfilóztam - van mód arra pl egy cső
esetén, hogy egy parabolaszerű elnyújtott felülettel a csőbe benyúlik ez
a szúnyoghálóféleség, ezzel jóval nagyobb felületen engedi át a levegőt,
mint a rendelkezésre álló keresztmetszet.

Aztán persze szóba jöhet autó légszűrő is, annak is tök hasonló az elve,
csak más alakkal oldották meg.

> Mert a fát ám könnyebb mázolni 10 m magasságban :-)
> A kerámia rácsok olyan borzalmas rasnyák, hogy csak :-(

Jó, de biztos találsz valami oda komform megoldást. A tető alja úgyis
csupa fa, nem? Azzal harmonizáljon, és jó lesz az.

> Mindenképp anyagában korrózióálló megoldás kéne, ami elelejthetek
> örökre. Belülről is nehéz lesz megközelíteni, kb. 70 cm lesz a
> belső magasság, és az egész 20 m hosszú. Kívülről viszont csak
> állványozni lehetne. A polisztirolhab külső hőszigetelés imádja a
> nekitámasztott hosszú létrát, én meg légtornász vagyok ;-)

Nem biztos, hogy neked kell oda felmenned, ha kell.
Végülis biztos jó valami ilyesmi lemez is. Van itt valami cég
prospektusa, csak nem találom. Ebben állati sokféle perforált meg egyéb
ilyesmi lemez van mindenféle anyagból. Kis tömör füzetke. De talán
másnak megvan.