[Epitesz-barkacs] egyedi racs

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 16., H, 20:35:48 CEST

On 16 Jul 2007 at 20:24, jhidvegi wrote:
> Hááát, nem tudom, mekkora felületet szeretnél biztosítani, én inkább
olyan negyed négyzetmétert

> nem így csinálnám. A perforált lemezen átférnek a rovarok... inkább
> valami szúnyoghálószer~n fémszövetet próbálnék használni, kívülr~Nl meg
Ez a melyik öklöm harapjam típusos esete. Amin már nem férnek át
a rovarok, az könnyen eltömődik, pl. a nyárfa pelyhezésekor.

> valami zsaluszer~n vagy kerámiarács fedné a nyílást. Ha nagy, akkor
> lehet tényleg valami fából készült ilyen zsaluszer~nség
Mert a fát ám könnyebb mázolni 10 m magasságban :-)
A kerámia rácsok olyan borzalmas rasnyák, hogy csak :-(

Mindenképp anyagában korrózióálló megoldás kéne, ami elelejthetek
örökre. Belülről is nehéz lesz megközelíteni, kb. 70 cm lesz a
belső magasság, és az egész 20 m hosszú. Kívülről viszont csak
állványozni lehetne. A polisztirolhab külső hőszigetelés imádja a
nekitámasztott hosszú létrát, én meg légtornász vagyok ;-)

üdv

szepygab