[Epitesz-barkacs] egyedi racs

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 17., K, 08:39:35 CEST

szepygab at fw.hu wrote:
> Az nagyon kiesik az útból, de akkor arra kanyarodok valamikor.

Ne viccelj már, egész közel van az egér úton át. És ha tényleg van
rozsdamentes szúnyogháló, az csúcs. Nem is gondoltam, én is köszönöm az
infót.

> Jó ötlet, van a körúton egy méhészbolt, megpróbálok leparkolni a
> környékén.

Érdekes, milyen különböző a hozzáállásunk. Én inkább mennék mittudomén
Ercsibe, vagy bármerre kifelé bármiért, mint a körútra. :-) Tülekedés,
parkolási gondok, parkolási díj, cipekedni kell messzire stb.