[Epitesz-barkacs] egyedi racs

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 17., K, 12:05:18 CEST

On 17 Jul 2007 at 8:39, jhidvegi wrote:
> Ne viccelj már, egész közel van az egér úton át. És ha tényleg van
> rozsdamentes szúnyogháló, az csúcs. Nem is gondoltam, én is köszönöm
> az infót.
Lehet, hogy nem ugyanarra gondolunk? Én a Soroksári úton tudok
baumaxot.
Bár most, hogy az egérutat emlegeted, a metro mellet az nem obi,
hanem baumax?

> Érdekes, milyen különböz~N a hozzáállásunk. Én inkább mennék mittudomén
> Ercsibe, vagy bármerre kifelé bármiért, mint a körútra.
Én se megyek passzióból a belvárosba, de időnként kénytelen
vagyok, maj egy ilyen (tor)túrával kapcsolom össze.

Ma reggel, valamivel nyolc után át kellett menjek zuglóba. Kb. 25
perc alatt ott voltam, amit eddig még csak hétvégén vagy éjszaka
sikerült. Abszolút kiszámíthatatlan a város forgalma.

üdv

szepygab