[Epitesz-barkacs] egyedi racs

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 17., K, 14:35:55 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Lehet, hogy nem ugyanarra gondolunk? Én a Soroksári úton tudok
> baumaxot.
> Bár most, hogy az egérutat emlegeted, a metro mellet az nem obi,
> hanem baumax?

A metro mellett obi van, de ezek jóval kijjebb vannak. A baumax
budaörsnél van, egész keveset kell a közös M1-M7-en kifelé menni az egér
úttól.

> Ma reggel, valamivel nyolc után át kellett menjek zuglóba. Kb. 25
> perc alatt ott voltam, amit eddig még csak hétvégén vagy éjszaka
> sikerült. Abszolút kiszámíthatatlan a város forgalma.

Ma én is azt tapasztaltam, hogy elég üres a város. Tegnap dél körül is,
amikor kiálltam az utcára a postást figyelni, mintha mindenki vagy
elment volna, vagy behúzódott volna. Meghökkentő csend volt.