[Epitesz-barkacs] egyedi racs

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 18., Sze, 05:12:01 CEST

Steve Varadi wrote:

> Nálatok ez a 42% az alacsony páratartalom??? Itt DÉL-californiában
> 5-7% a páratartalom, de nem ritka a 40 C fok meleg emellett. Szóval
> azért "elviselhető" :))

Hú, az nagyon durvának tűnik, sivatagi jellegűnek.

Megcsinálnád a következő mérést okulásul?:
Egy hőmérőt be kéne csomagolni (a végét) valami gézbe vagy
papírzsebkendőbe, amit rákötsz egy cérnával vagy vékony pici
drótdarabbal, bevizezed lucskosra, és kirakod valami huzatos helyre,
vagy egy ventillátor huzatába. De ne zárt helyen bent, hanem valahol
kint. Kíváncsi vagyok, ez mennyit mutat, amikor már lehült ez a rész, de
még nem száradt meg.

Ma megnéztem kint, mennyi a hőmérséklet fél5 körül, amikor már világos
van, de még nem sütött direktben a nap a tárgyakra, tájra. 23 fokot
láttam. De ez egy kissé dobos rész, lentről felkóvályog a meleg, ez
télen is így van. Valszleg egy völgyben jóval hűvösebb tud lenni
hajnalban. Ott hogy alakul ez?