[Epitesz-barkacs] páralecsapódás

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Júl. 19., Cs, 11:22:16 CEST

> Flexibilis a bekötése, hogy kézzel tudod mozgatni?

igen

> Ha igen, akkor fektesd "lapjára", vagyis a hőcserélő bordák álljanak
függőleges síkjukkal merőlegesen a padlóra. Ekkor viszont a ventilátor
vizesedését elkerülendő felülre kell tenned azt. Felülről szívja a meleget
és alul kifújja a hideget... így még a víz lecsurgását is segíti a
légáramlat :-)

köszi már gondoltam erre de ekkor meg a fejemre csöpög a víz....
ha tálcát teszek alá akkor meg elfogom a levegôt.
lehet, hogy lehetetlen egyszerűen ezt megoldani ? :)

zsolt