[Epitesz-barkacs] páralecsapódás

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2007. Júl. 19., Cs, 13:00:30 CEST

Esetleg a mellékelt rajz szerint??

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com

-----Original Message-----
From: epitesz-bounces at enaplo.hu [mailto:epitesz-bounces at enaplo.hu] On Behalf Of Zsolt
Sent: Thursday, July 19, 2007 11:22 AM
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] páralecsapódás

> Flexibilis a bekötése, hogy kézzel tudod mozgatni?

igen

> Ha igen, akkor fektesd "lapjára", vagyis a hőcserélő bordák álljanak
függőleges síkjukkal merőlegesen a padlóra. Ekkor viszont a ventilátor
vizesedését elkerülendő felülre kell tenned azt. Felülről szívja a meleget
és alul kifújja a hideget... így még a víz lecsurgását is segíti a
légáramlat :-)

köszi már gondoltam erre de ekkor meg a fejemre csöpög a víz....
ha tálcát teszek alá akkor meg elfogom a levegôt.
lehet, hogy lehetetlen egyszerűen ezt megoldani ? :)

zsolt

Epitesz levelezőlista
Epitesz at enaplo.hu