[Epitesz-barkacs] lazur

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2007. Júl. 19., Cs, 11:18:35 CEST

Régen csinálták ezt a festők, hogy világos barna alapmázolásra leheletvékony sötétebb barnát, majd frissiben egy kefével faerezetet imitáltak rajta, néhány görcsöt is belerajzolva. Nálunk általános iskolában így voltak kialakítva a farostlemez ajtók a beépített (és nem beépített) szekrényeken.
Akkor nekünk nagyon "élethűnek" tűntek ezek, de mai fejjel már kellene hozzá néhány pohár sör/bor és pár tíz méter távolság :-)))) ... na de akkor még nem voltak laminált lapok és MDF ajtók (<< ez nem politikai utalás :-))) )

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com