[Epitesz-barkacs] lazur

Topybear topybear at gmail.com
2007. Júl. 19., Cs, 11:50:58 CEST

> Régen csinálták ezt a festők, hogy világos barna alapmázolásra leheletvékony sötétebb barnát, majd frissiben egy kefével faerezetet imitáltak rajta, néhány görcsöt is belerajzolva. Nálunk általános iskolában így voltak kialakítva a farostlemez ajtók a beépített (és nem beépített) szekrényeken.
> Akkor nekünk nagyon "élethűnek" tűntek ezek, de mai fejjel már kellene hozzá néhány pohár sör/bor és pár tíz méter távolság :-)))) ... na de akkor még nem voltak laminált lapok és MDF ajtók (<< ez nem politikai utalás :-))) )

Azt hiszem TV deko-n láttam, hogy létezik ehhez külön eszköz, azzal
sokkal élethűbb lesz. Egy kb. félhenger, nyéllel. A félhengeren
bordázott minta van, ahogy húzod a friss második rétegen és változtatod
a dőlését, változik a minta. Ügyes, mert a minta így folyamatos, de
mégis szabélyszerűtlenül változik. És van olyan része a bordázatnak,
ahol lehet vele csomót is imitálni. :)

Topy