[Epitesz-barkacs] külső-belső hőmérséklet

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 20., P, 01:29:36 CEST

Ma késő délutánig itthon dolgoztam, aztán befeküdtem egy kád hűvös vízbe fél
órára. Mintha kicserélnék az embert. Ezután nem sokkal elmentem pár órát
autózni, ott már van légkondi, azzal elég jól éreztem magam. Jó lenne ide a
lakásba is, csakhát vannak ellenérzéseim. Ha meg egyszer egy nőnemű rákap az
ízére, ha kell, ha nem menni fog.

Gábor