[Epitesz-barkacs] külső-belső hőmérséklet

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 20., P, 01:33:48 CEST

Acs Gabor wrote:

> éreztem magam. Jó lenne ide a lakásba is, csakhát vannak
> ellenérzéseim. Ha meg egyszer egy nőnemű rákap az ízére, ha kell, ha
> nem menni fog.

Á, a nők mindig sokkal kevésbé hideget akarnak, mint a férfiak, ettől
nem kell tartanod. Na meg ők megkapják a többi nőtől a fejtágítást, hogy
a klíma mennyi minden nagy bajt csinál az embernek, még netán negatív
energiát is sugároz, meg aura, meg amit még el se tudsz képzelni, szóval
inkább arra lehet számítani, hogy tiltakozást kapsz.

llyen esetekben úgy lehet mégis használni, hogy ne legyen veszekedés,
hogy lehet időzíteni. Elmegy a család, és akkorra csináljon hideget,
amikorra mindenki, de legalábbis az érzékeny személy hazaér, és akkor
már legyen kikapcsolva.