[Epitesz-barkacs] lazur

diakok at enamel.hu diakok at enamel.hu
2007. Júl. 20., P, 08:08:33 CEST

időtálló aljzatdeszka festésére szerintem bevált
Düfa 4. nyara: www.enamel.hu/dufa.jpg címen látható

6 évig volt rajta az második réteg Trinát, szép pikkelyes, rétegesen
vált le :)
Aki festette szépen lecsiszolta, majd Düfa-t ajánlott apáméknak, akik
mikor az árát meghallották, még mindig Trinát pártiak voltak, de
megláttak néhány kész ereszt, és engedték a Düfa-t. A festést egyébként
az akkori szomszédunk csinálta, és az eredmény szinte semmi változás.

Nyílászáróimra -most építkezem- Sadolin oldószeres változatát kentem,
mostohasógorom ajánlotta, évekig csináltak fa garázskapukat, illetve
úszókapukat. Alá Sadolin Base alapozóját mindenképpen ajánlotta kenni
kentem is, de erősen hasonlított a lenolajos kencéhez, csak jobban
szívódott.

A garázskapuk, több, mint négy évesek, a fotón nap által már erősen
igénybevett deszka utólagos kezelése is jó példa, tehát jó festék
szerintem van, jó árral. Ennek ellenére nem kétséges a nap ilyen
szempontból káros hatása...

Tibor