[Epitesz-barkacs] Mobil klima azonnal

Dienes Jozsef dienes.jozsef at rh.bmf.hu
2007. Júl. 20., P, 08:41:49 CEST

Szia!

2007.07.19. 16:23-kor Lantos Gabor irta:

> 4 hónapos kislányom kezdi elég rosszul turni a meleget, igy muszáj azonnal
> 1-2 napon belül vásárolnom egy mobil klimát, hogy pár fokkal huvösebb legyen
> a szobában, ahol az ido nagy részét tölti.
> A vizet is maximum egy lavórba gondoltam vezetni.
> A fo ok, hogy mobil klima, hogy pár héten belül költözünk.
>
> Tudtok adni pár tippet, hogy hol és mit szabad, érdemes választani ?

Ezen a listán olvastam, hogy vannak ún. mobil split klímák, amiket
nem kell telepíteni, csak valahogy kilógatni a kültérijét az ablakon.
(Na jó, a rögzítést, hőszigetelést valahogy persze meg kell oldani.)

Hirtelen itt leltem egy példát:

http://tinyurl.com/ytuzrh

A legalsó kép. Nem a legolcsóbb, az biztos, de legalább nem kell
kidobnod költözés után. És talán máshol találsz olcsóbban is.

Meg volt a Metro-ban kétcsöves mobil klíma, ezt a levelet meg is találtam.
Májusban volt ugyan, de hátha lehet hasonlóhoz jutni még valahol:

http://mailman.enaplo.hu/pipermail/epitesz/2007-May/002182.html

Üdv:
    Józsi