[Epitesz-barkacs] vízszigetelés még mindig

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 21., Szo, 11:40:21 CEST

Acs Gabor wrote:

> Másik kérdés: az aljzatkiegyenlítő az mennyire beton? Szóval a most
> sík betonfelületemen aljzatkiegyenlítőből tudok lejtőt csinálni (nem
> folyik szét?),

Padloponnal szórakoztam párszor, azzal lehet lejtős területet is
csinálni. Nem sípályát persze :), de olyat, amin a víz hajlandó adott
irányba folyni, olyat igen. Keverési arány kérdése.

> és mi lehet a minimális rétegvastagság, tehát a lejtő
> csúcsa mennyire lehet vékony?

Szintén padloponnál kb 3-4 mm lehet a legvékonyabb réteg.

Biztos vannak más fajták is. A padlopon messze nem olyan szilárd,
kemény, mint a beton! Tehát ez csak valami alá jó, ő maga nem járható
tartósan.