[Epitesz-barkacs] vízszigetelés még mindig

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 21., Szo, 13:30:13 CEST

On 21 Jul 2007 at 13:05, Acs Gabor wrote:
> egyre inkább ezt gondolom én is legoptimálisabb megoldásnak. ezzel a
> két réteg PVC-vel nem tudom, mi volt a Sicofolos elképzelése.
> Megvettem, felcipeltem a 60 kilós tekercset, most meg vihetem le a
Megvétettek Veled egy egész tekerccsel? Nem leplesítették össze
méretre? Vagy a méretes ekkora?

> A drainlemez púpjai elbírják, ha így púppal lefelé beépíten, rászórok
> pár centi kavicsot és még járok is rajta? Nem rogy össze?
Sok apró felületen megoszlik, elbírja. Ha nagyon biztosra akarsz
menni, akkor ne noname lemezt vegyél, hanem keress Dörken-t.

> A púp
> gödrökben ha megáll a víz, az ki fog száradni a kavicsrétegen át?
Mit tehetne mást? Kiszárad, csak idő kérdése. Olyan sok azért nem
fér el ott, a lényeg meg az, hogy az épület szerkezetét megvédd a
víztől.

> Ha ezt a rétegrendet követem, kell találnom valami anyagot, vagy el~Nre
> felhozni a kavicsot is, amivel lefedem az egészet, mert a polisztirol
> lemezt nem szabad fekete anyaggal takarni. Ugyanis annyira
> felmelegszeik a napsütést~Nl, hogy tönkremegy.
Ne problémázz rajta túl sokat. Valamivel úgyis letakarod,
legfeljebb igyekezz úgy időzíteni a dolgokat, hogy ne maradjon
túl sokáig közvetlen napsütésen a fekete fólia. Igyekezz hamar
rátenni az esztrich réteget. Amúgy a fólia sem szereti, ha sokáig
süti a nap ilyen erejű UV-vel, meg ha jön egy szél, nem győzöd
elkapni a fóliádat.
Nekünk is a lelkünkre kötötték, hogy szigetelés után azonnal
fektessük rá a betonvas hálókat, a szél ellen.
Szerintem vannak már rossz tapasztalataik ;-)

üdv

szepygab