[Epitesz-barkacs] vízszigetelés még mindig

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Júl. 21., Szo, 13:05:41 CEST

Szia,

egyre inkább ezt gondolom én is legoptimálisabb megoldásnak. ezzel a két
réteg PVC-vel nem tudom, mi volt a Sicofolos elképzelése. Megvettem,
felcipeltem a 60 kilós tekercset, most meg vihetem le a konténerbe? sok
tanulópénzbe van, ha valaki ilyen dologra adja a fejét, ami nem
szakterülete. Bosszantó, hogy eddig nem találtam olyan embert, aki
kompletten, megbízhatóan meg tudta volna csinálni normális időn belül ezt az
egészet helyettem. Az idióta építészemet meg felrugnám legszívesebben.

A drainlemez púpjai elbírják, ha így púppal lefelé beépíten, rászórok pár
centi kavicsot és még járok is rajta? Nem rogy össze? A púp gödrökben ha
megáll a víz, az ki fog száradni a kavicsrétegen át?

Ha ezt a rétegrendet követem, kell találnom valami anyagot, vagy előre
felhozni a kavicsot is, amivel lefedem az egészet, mert a polisztirol lemezt
nem szabad fekete anyaggal takarni. Ugyanis annyira felmelegszeik a
napsütéstől, hogy tönkremegy.

Gábor