[Epitesz-barkacs] vízszigetelés még mindig

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Júl. 21., Szo, 21:21:38 CEST

On 21 Jul 2007 at 20:26, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> szerintetek
> milyen vízmedencére alkalmas massza van vízzárónak hirdetve????
Rengeteg féle kenhető szigetelés / szigetelő habarcs létezik.
Vannak egy- és kétkomponensű rendszerek.
Nekem Aquafint 2K-t írt ki az építész talajnedvesség elleni
szigetelésre is. A Sicofol messze olcsóbb volt.
Azért erkélylemez, loggia födém szigetelésére még előkerülhet.

> gondolom a leg~Nsibb sima bitumennek is bírnia kellene, azaz "olcsón"
> megoldható lenne
Rossz tapasztalataim vannak a bitumennel, mint szigetelő
masszával kapcsolatban. Egy helyen megpróbáltam vízszintes, alsó
felületre (plafonféle) felragasztani pár csempét. Hamarosan le is
potyogtak, és akkor láthattam, hogy az anyag zsugorodott és
repedezett. A betonozott és kicsempézett zuhanytálcát is
bitumennel ragasztottam, át is ázott szépen :-(
Szerintem a papírrétegek ragasztását végezte a hagyományos
szigeteléseknél is, nem a vízzárást.

üdv

szepygab