[Epitesz-barkacs] Meddig birja??

Steve Varadi svaradi at gmail.com
2007. Júl. 23., H, 00:57:50 CEST

Idézet Halasz Ferenc vasárnap 22 július 2007 11:36 keltezésű leveléből:
> A TV és a műholdvevő 140+50=190W Tételezzük fel, hogy a hatásfok miatt
> az akkukból 20 A-t igényel! (12V x 20A = 240W) cirka 80%-os hatásfoknál.

Köszi szépen. Szóval az, hogy a 140W és 50W fogyasztás 110V-os áramkörre van
megadva, az ugyanúgy alkalmazható a 12VDC környezetben is?
Nekem csak a feszültség különbségek miatt volt aggályom, ha minden 12 VDC-ről
menne akkor én is igy számoltam volna ki. Persze a hatásfok az egy más
kérdés.
Elképzelhető, hogy a konverter az 80% hatásfokkal dolgozik? Azt nem irtam, de
van benne egy kis venti is, hogy a hűtőbordákra szerelt cuccot jobban hűtse.
--
Üdv:
Pista