[Epitesz-barkacs] külső-belső hőmérséklet

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Júl. 25., Sze, 13:23:00 CEST

Acs Gabor wrote:
> Egyik nap bejártam pár hipert, hogy vegyek állóventilátort.
> Mindegyikben volt 4-5 féle, de olyan Hausmaister jellegű noname
> típusok. Viszont abból többszáz a polcokon. 2 nap múlva újra mentem,
> hogy hátha jött valami normális márka. Nem hogy az, de egyetlen darab
> sem volt, szó szerint üresen álltak a polcok.

Nem lehet, hogy hétvége után vagy hétvégén voltál másik alkalommal?
Marha nagy ám az áruforgalom egy ilyenben. Lehet, hogy ha megint mennél
2 nap múlva, megint tele vannak a polcok másmilyenekkel. De lehet, hogy
máshova kell menni, nem valószínű, hogy mindenütt tök egyszerre fogynak
ki és töltik fel.