[Epitesz-barkacs] külső-belső hőmérséklet

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2007. Júl. 25., Sze, 12:27:02 CEST

Ha küldik neked a METRO akciós újságot, akkor láthatod, hogy már októberben megjelenik a mikulás és karácsonyi akció, januárvége-február elején a nyuszik, márciustól kertészkedés-kertiparty, és így tovább. A szünidő kezdete után már tanszerekről szól a hír :-)))

Talán mostanában már közelítik ők is az akció idejét a felhasználás dátumához, de mivel nagyker, ezért rá kell számolni a kiskereskedelmi átfutási időt..... Ezért nem értettem, hogy a Cora, mint kiskereskedő (de nem kicsi üzlet) nem tart idényben raktáron egy XXL-es fürdőgatyát :-))))

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com