[Epitesz-barkacs] minimal hutes

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Jún. 10., V, 21:37:31 CEST

szepygab at fw.hu írta:
> Az otlet remek :-)
> Nincs pince :-(

valami kanadai hazikoban olvastam hogy igy klimatizaltak - ott nem
kellett gondolom sok hutes , de a padlas felmelegedett levegojet es a
pince lehult levegojet cserelgettek szivattyuval .
sa kutviz erdekes kerdes - hiszen a legalja az mindig a leghidegebb
resze - egyuttal a meleg resz az kellemesen parolog , tehat jol hul -
egy kiserletet megerne - valami jo kis hocserelo blokkban levegot
keringtetni benne es futeni a kutat - aztan esetleg fujni bele levegot
ha megmelegedett es akkor kornyezetbarat jacuzzid van :)

bye
dexter