[Epitesz-barkacs] minimal hutes

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Jún. 10., V, 21:51:10 CEST

On 10 Jun 2007 at 21:37, charles hoss wrote:
> valami kanadai hazikoban olvastam hogy igy klimatizaltak - ott nem
> kellett gondolom sok hutes , de a padlas felmelegedett levegojet es a
> pince lehult levegojet cserelgettek szivattyuval
Hoszivattyus futesnel, napkollektoros rasegites eseten erdemes
lehetne a napkollektorok folos hojet nyaron lekuldeni a
talajszonda(k)ba. Ha nem er aramlo talajvizbe a veguk, akkor egy
jo nagy terfogatban fel lehetne melegiteni a talajt a szonda
vegenel, amit aztan egy darabig lehetne csapolni. Biztos lehetne
kevesebb veszteseggel is hotarolot csinalni, de ez eleg egyszeru
lehetne.

udv

szepygab