[Epitesz-barkacs] minimal hutes

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Jún. 11., H, 12:06:11 CEST

jhidvegi írta:

> Ez elég érdekes szabvány. :) Elkézeltem, hogy azokon a helyeken, ahol
> kint simán van 40-50 fok, ott mi lehet az egészséges.
>
> Szerintem ez a szabvány úgy jöhetett létre, hogy megnézték, milyen
> hőmérsékleteséshez tartozik még éppen 100%-nál kisebb páratartalom.
>
> A régi, jó vastag falú kastélyokban simán előfordul természetes úton is,
> hogy a hőmérséklet nem megy 25fok fölé. Akkor ez egészségtelen? :-)
>
> A barlangászok is megszívják, mert a barlangban rekkenő hőség esetén is
> biztos hűvös marad, csak nem emléxem a számokra, hogy ezalatt 18 vagy 8
> vagy hány fokot is kell érteni.

szerintem kar ezen poenkodni - ez azokra a helyekre vonatkozik ahova
ki-be jarnak az emberek .
ha kint a napon megizzadsz es bemesz egy huvosebb helyre , az
kellemetlen - de ha ennek a helynek a parataralma lenyegesen alacsonyabb
is a klima termeszetebol adodoan , akkor komoly veszelyt is jelent - ezt
pedig nem igazan csinalja utana egy barlang vagy arnyekos szoba .

bye
dexter