[Epitesz-barkacs] minimal hutes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Jún. 11., H, 12:22:25 CEST

charles hoss wrote:

> szerintem kar ezen poenkodni - ez azokra a helyekre vonatkozik ahova
> ki-be jarnak az emberek .
> ha kint a napon megizzadsz es bemesz egy huvosebb helyre , az
> kellemetlen - de ha ennek a helynek a parataralma lenyegesen
> alacsonyabb is a klima termeszetebol adodoan , akkor komoly veszelyt
> is jelent

Konkrétan milyen veszélyt?
Ha tök melegem van, és bemegyek egy kifejezetten hideg helyre, elég
sokáig tart, míg lehülök. Ugyanez fordítva, ha netán fázás közelébe
lehültem valahol, akkor kimenve jódarabig elviselem a hőséget.

Nem vettem még észre, hogy emiatt bármi bajom keletkezett volna. De
lehet, hogy tudatlan vagyok, tehát?