[Epitesz-barkacs] minimal hutes

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Jún. 11., H, 12:44:05 CEST

Sziasztok!
Józsi!

Valamikor olyan helyen dolgoztam, hogy a számítógépterem összenyitható
volt az irodámmal.
Az irodában nem volt klíma én meg kinyitottam az ajtót.
A gépteremből átfolyt a hideg levegő.
Kint harmincvalahány Celsius, én meg 22-ben ültem.
3-5 alkalommal mentem ki a melegbe és vissza.
Az "átállásra" 20-30 perc ideje volt a testemnek.
Amikor 17 óra felé kimentem a 30 fokba alig tudtam vinni a testem.
Lassú reakcióim voltak. Kimerült, fizoikailag gyenge, kedvetlen voltam.
Meg 30 év alatti is.
Vagyis akkor még jóval könnyebben alkalmazkodtam az ilyesmihez.

Azóta tudom, hogy a 10-14 celsius különbségre átállni naponta többször
igen erős
igénybevétellel jár. Főleg, hogy ugyanazon ruhát viseltem.
Vagyis se nem vetkőztem se nem öltöztem.

Üdv. Tibi