[Epitesz-barkacs] minimal hutes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Jún. 11., H, 12:53:00 CEST

Varga Tibor wrote:

> [...]

Tehát nem csak rövid időre hagytad el a 22 fokot, hanem hosszabbra és
többször?

Hm. És nem lehet, hogy ez csak azért volt így, mert nem kajáltál, vagy
agyilag lenulláztad magad, annyit melóztál? (Emléxem még az egyetemi
időkből egy-két alkalomra, amikor agyontanultam magam, és szó szerint
rogyadoztak a lábaim, annyira elment a kakaó belőlem.

Lehet, hogy igazad van, csak szeretném valamelyest érteni is. Én is
egész nap elég hűvösben leledzem mostanság, mert egyszerűen nem bírom a
hőséget. Nem mondom, hogy fitt vagyok, de ezen a téren semmi változás
nem történt ahhoz képest, amikor kint-bent ugyanaz a hőmérséklet volt,
vagy amikor kint hideg volt, bent meg meleg.

Ja tényleg, ez hogy van télen? Akkor kivédhetetlen a nagy
hőfokkülönbség. Méghozzá jóval nagyobb, akár 30 fok feletti is megesik,
mégsincs különösebb negatív hatása. Szóval tényleg szeretném érteni, mi
a baj a hőfokkülönbségekkel.