[Epitesz-barkacs] minimal hutes

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Jún. 11., H, 12:44:53 CEST

jhidvegi írta:

> Konkrétan milyen veszélyt?
> Ha tök melegem van, és bemegyek egy kifejezetten hideg helyre, elég
> sokáig tart, míg lehülök. Ugyanez fordítva, ha netán fázás közelébe
> lehültem valahol, akkor kimenve jódarabig elviselem a hőséget.
>
> Nem vettem még észre, hogy emiatt bármi bajom keletkezett volna. De
> lehet, hogy tudatlan vagyok, tehát?

van egy lepcso amit az jelent hogy melegbol hidegbe mesz - ez egy ,
hozzajon meg az hogy a hoszabalyzasod miatt izzadtal , ami egy folyamat
, tehat az atazott ruha azutan is hut jopar percig amig kiszarad hogy
mar hideg teruletre mentel - ha ez a terulet sokkal szarazabb , akkor
felgyorsul a parolgas es ezzel egy komoly tullovest erhetsz el sajat
hohaztartasodban - ami ha peched van rasegithet egy csunya megfazasra .
ha valaki vekony testalkatu , nincs rajta zsir , akkor hajlamos lesz
ilyen helyeken megbetegedni - a szeme szarad , megfazik , fajnak
izuletei stb

bye
dexter