[Epitesz-barkacs] minimal hutes

info at ottomat.hu info at ottomat.hu
2007. Jún. 11., H, 13:03:57 CEST

Hello!

Pedig az tervezők jelenleg Magyarországon erre (külső hőfok-6°C) terveznek!
Most néztem át egy kis hotel épületgépészeti tervét,abban egyértelműen erre
számolták a klíma teljesítményt.
A nyári külső hőfokot: 32°C-nak vették a télit pedig -15°C-nak.

Üdv. Ottó

Ez elég érdekes szabvány. :) Elkézeltem, hogy azokon a helyeken, ahol
kint simán van 40-50 fok, ott mi lehet az egészséges.

Szerintem ez a szabvány úgy jöhetett létre, hogy megnézték, milyen
hőmérsékleteséshez tartozik még éppen 100%-nál kisebb páratartalom.

A régi, jó vastag falú kastélyokban simán előfordul természetes úton is,
hogy a hőmérséklet nem megy 25fok fölé. Akkor ez egészségtelen? :-)

A barlangászok is megszívják, mert a barlangban rekkenő hőség esetén is
biztos hűvös marad, csak nem emléxem a számokra, hogy ezalatt 18 vagy 8
vagy hány fokot is kell érteni.

Epitesz levelezőlista
Epitesz at enaplo.hu